Sök i bloggen

lördag 4 juli 2009

lördag

Idag är det inte så varmt ute iaf :D
Riktigt skönt faktiskt!

Har varigt uppe hos mamma i några dagar och haft det mysigt.
Igår hade vi med oss fika och lite mat och åte ner till svali och myste och badade lite.
jag har börjat läsa grottbjörnens folk :D
Har fastnat i den lika mycket som mamma har i sin bok.

vi har nu börjat att byta rum med barnen.
dom ska få det stora rummet.
Igår när vi flyttade på mitt sängbord så låg Henkes förlovningsring där! :D
Nu ska vi bara hitta min så blir det super bra sen :D
Men jag tror att det är borta för alltid! Tycker jag har letat överallt, men iof så kan den ju ligga gömd någon stans, har ju inte hittat Henkes fören nu heller..

Nej nu ska jag fortsätta med att fixa lite så vi får ordning allt idag..

2 kommentarer:

Okana - lyckligaste blivande mamma sa...

Sv: tack för svaret.
Hur lång tid tog det från att du fick mensvärkarna till förlossningen?
Kram

Okana sa...

Sv: hampuz trivdes tydligen i mammas mage och ville inte ut :)
tack så mycket för att du tog din tid och skrev till mig om det här.. behövde verkligen få lite inblick i det hela.. hur det kan börja och så :)
kram