Sök i bloggen

onsdag 20 augusti 2008

Smått och gott..

Mjaha, den 3 ska jag till läkaren och se om jag kan få en sjukskrivning, eftersom jag inte kan jobba.
Var ganska så skoj att Henke och Hampuz följde med till MVC idag!
Hampuz tyckte det var lite konstigt att bebisens hjärta lät där inne i min mage =D

Har varigt och köpt nya stövlar till hampuz idag. 150 :-
Ganska så lagom pris =D
Dom var på mig på dagis om att han inte hade stövlar som passade, hade tänkt mig att vänta till den 25 när Henke får sin lön och vi ska åka till borlänge, men tyckte det var så pinsamt när dom sa till så var tvungen att fixa det på engång..

Ska strax gå och sova lite, trött som tusan.
Vi ska på första "mötet" i vita villan i morgon, för blivande föräldrar =D
ska bli skoj å se vilka som är på tjocken nu! =D

Nej nu ska jag sova!!

Inga kommentarer: