Sök i bloggen

fredag 8 augusti 2008

regn, regn, regn..

Ja, det har då inte varigt annat än just regn på jätte länge.
Inte så skoj alls.
Ska ta en promenad ner på byn efter 14.00, hade tänkt att försöka vila en stund med barnet.
Vi åker nog ner till Sthlm på söndag iaf! Hoppas det kan bli lite trevligare där nere.

Kommer ha en lagom rolig dag i dag.. Hampuz hade snott godis i morse så han klättrar på väggarna här hemma, skickade ut honom nyss så förhoppningsvis så blir han lite lugnare när han kommer in.
Sitter och dricker kaffe och kollar på TV, har så fruktansvärt ont i ryggen.. Är i vecka 23 nu, men jag får väl stå ut tills jag kläckt ur mig bebisen =D

Jag har gått upp 10kg redan nu. kollade dom gamla papprena från när jag var gravid med hampuz, och då vägde jag inte så här mycket fören i vecka 27. skoj, skoj, och det är ju i slutet man brukar gå upp mäst i vikt...

Inga kommentarer: