Sök i bloggen

måndag 11 augusti 2008

Helgen..

Fredagen så jobbade henke så jag och hampuz satt bara här hemma och gjorde inte så mycket. eller jag låg inne och hampuz var över till en kompis här på gården..

Ja, Lördagen var en ganska så givande dag, kanske inte gjorde så mycket förutom att kolla på när pojkarna badade badtunna och pratade skit med Maria, men åhh så det var skönt att vara social även fast jag var trött som en tok.
Jag fick nog vid 3 på natten så vi åkte hem och la oss i våran sköna säng.

Söndagen var inte alls lika givande, satt hemma hela dagen, orkade inte göra så mycket, blir tokig på den här graviditeten, Trött hela tiden...
Bebisen har börjat hicka nu iaf, eller har väl gjort det ett tag, men nu känns det verkligen.
Henke sov till 16.20 så jag och Hampuz var bara ut och åkte lite i regnet.

Blev inge Sthlm iaf, det får vänta till Löning.
Eller ja kanske när Barnbidraget kommer.

Nej nu ska jag försöka orka hitta på något så jag inte blir tokig på detta!!

Puss å kram

Inga kommentarer: