Sök i bloggen

lördag 23 augusti 2008

Lunch och trevligheter..

Ska till Christin och Lucas på lunch idag!
Det ska bli skoj, så barnen kan leka av sig lite :D
Ska hoppa in i duchen och fixa lite, Lucas har fyllt 30 så får väl klä upp sig lite och köpa med oss något fint..

Måste försöka få tag på Peter också, men det får vänta tills efter jag har gjort mig iordning, dom var på kalas igår och antar att det blev några glas med alkoholhaltiga drycker tagna, så han ska väl få sova en stund till isf..
Håsse var här och kollade på film igår, det var mysigt, men blev så trött efteråt så jag var så otrevlig att jag lämnade pojkarna och gick in och sov istället!

Sonny och Simon komenterade att jag måste börja hålla mig ifrån kakorna snart, det börjar synas på magen =D

Nej nu ska jag fixidona lite..
Puss å kram

Inga kommentarer: