Sök i bloggen

lördag 28 juni 2008

Snart bär det av..


..till Mora, på Onsdag ska jag och Henke åka dit på UL. Det ska bli jätte skoj.
Storasyster Annica tyckte inte vi skulle kolla vad det är för en filur där inne, en flicka eller pojke, men vi vill veta =D

Har gjort en "hotell bäddning" i våran säng nu när jag bytte lakarn =D
Det blev jätte fint..
Har jobbat sen torsdag-idag och så har jag i morgon och måndag kvar, sen är jag ledig om det inte blir kris.

Våran kära granne Anna var uppoch lämnade lite kläder idag, så nu behöver jag inte köpa nya iaf =D fast väntar fortfarande på dom jag beställde från LaRedoute, 1 par mamma byxor, 1 mamma luvtröja och 1 mamma pyjamas.
Ska bliskoj å se när dom kommer.

Ska dricka lite kaffe och sen gå och lägga mig, börjar 9i morgon.

Inga kommentarer: