Sök i bloggen

tisdag 10 juni 2008

Första dagen igår..

Var i Äppelbo och hade min första intro dag igår.
Det verkar bra faktiskt, jag fick veta att jag bara ska vara i ett av husen, det som är psykboende.
Ska ha intro i morgon också, 6.45-13.30, sen så börjar jag inte jobba på riktigt fören nästa helg.

Snart fyller Hampuz år, fredag den 13.
Men vi ska inte ha kalas fören den 14, Svärföräldrarna kommer upp på torsdag så det blir att städa lite och kanske tvätta upp den STORA tvätthögen jag inte orkat med.
Gud så skönt det är att vara ensam hemma då, =D Henke jobbar och Hampuz är på dagis, det dumma är äl att jag inte har så mycket annat att göra än att städa eller läsa..
Har börjat om på Sagan om Isfolket, är på bok nummer 4 nu, men har bara till bok 27 så jag får börja köpa dom inbundna sen när jag kommer dit.

nej nu ska jag börja fixidona lite.
Puss å kram

Inga kommentarer: