Sök i bloggen

torsdag 5 juni 2008

Bara pappor på hemköp =D

Henrik börjar på Hemköp idag, först som praktik/inskolning tills alla papper är färdiga.
Hampuz kom med kommentaren:

Men mamma det är bara pappor som får jobba på Hemköp, men det är Hans som bestämmer.


Detta kom då efter att jag sa att Hans hade jobbat där tidigare =D
Barn i 3-4 års ålder är ju för söta med sina kommentarer..

När Henke och Hampuz har åkt nu snart så ska jag sätta mig och spela lite Raving Rabbit på det Wii som vi lånade av Sanna och Peter igår.
Senare när jag orkar ska jag ta mig en promenad till Hemköp och hämta bilen så ska jag och Hans upp till öje och hämta cykeln som jag får låna av lillebror.

Sen får vi se hur dagen tar sig fram.
Ringde till pappa igår och pratade lite, för jag kom på att sist vi pratade var för ca 1år sen, så det var väl dax då.

Inga kommentarer: