Sök i bloggen

tisdag 20 maj 2008

Hagel i Malung

Ja idag har jag tagit bort en kär del av min kropp. Saknar den redan, hade en "klutt" bredvid näsan som jag haft så länge jag kan minnas, men idag blev den borttagen.
Jag saknar den redan, det var ju mitt kännetecken.
Tog även bort ett födelsemärke under BH bandet.
Har konstig huvudvärk runt ögat och bara på den sidan som klutten satt.

Var här hemma efter jag lämnat Hampuz på dagis och drack kaffe med Helen, senare åkte jag till sjukstugan och sen hem till Maria och hoppade på henne och fick mig kaffe igen.
Hade lite allvarliga samtal, men det kändes bra att få prata av sig lite igen med någon annan än mamma eftersom det var sådana saker jag inte pratar med mamma om. Iof kan jag prata med mamma om allt från könssjukdomar till maträtter så vi är inte så känsliga av oss, men detta var då inget man pratar med henne om.

Kattungarna är nu 6 veckor gamla och går på lådan och äter torr foder ibland.
Dom börjar bli klara för att lämnas iväg, men inte före 8 veckor.
Så är du eller känner du någon som vill ha en sötnos till kattunge så är det bara att höra av sig.

Magen börjar "svullna" nu =D
Det syns super mycket nu när jag tar av mig kläderna. Glad för det, men inte över att jag har ju inga större kläder. Det är då en nackdel med att behöva köpa kläder på barn avdelningen, det går inte att töja ut hur mycket som helst.


Jaja, nu måste jag äta lite innan Hampuz ska hämtas på dagis.
Puss å kram

Inga kommentarer: