Sök i bloggen

måndag 19 maj 2008

Första inlägget

Ja detta är då första inlägget.
Just idag har jag då kanske inte så mycket vettigt att säga, förutom att jag är ganska så glad idag. Känns att jag och familjen håller på att komma upp ur dimman iaf.

På söndag blir det roligt å se om man får något eftersom det är Mors dag, brukar få ett kort eller hjärta av Hampuz som han gjort på dagis, men vi får se.

Fick ett Jobb idag, kul, eller inte.
Det ser ut på schemat som om alla har tagit dom bra tiderna och kastat dom som blev kvar och inte var så bra på mig, självklart den som har en känslig son och längst att åka.
Ska åka och bråka på AF på onsdag.

I morgon ska jag åka till sjukstugan och sen hem till Maria och dricka kaffe och sen ta mig en promenad när Henke är på jobb.
Måste komma igång lite nu när magen börjar växa lite. är i vecka 13 nu =D
Nej nu ska jag gåoch sova så jag kommer upp i morgon.

Inga kommentarer: