Sök i bloggen

onsdag 28 maj 2008

Det är fan service.

Har fått tag på xbox supporten nu och dom har fan bra service.
Vi ska packa konsolen i en låda och så kommer dom och hämtar den inom 1vecka. efter det ska den ta en tripp till Tyskland och sen tillbaka, så om ca 3 veckor så får vi tillbaka en fungerande xbox.
Dom levererar den till dörren sen när den kommer tillbaka också =D

Snart kommer en kille och kollar på våran tvättmaskin då den vi har tvättar i otakt och håller på att hoppar ner till grannen varje gång vi tvättar.
Har undvikit att tvätta då hela lägenheten skakar när jag gör det, så jag kan tänka mig att det låter en hel del ner till grannen.

Det går snabbt nu. Hade mina favorit byxor för en vecka sen ungefär, och igår när jag skulle sätta på mig dom så fick jag knappt igen knappen.
Är i vecka 14 nu och det går framåt, magen börjar synas en hel del nu, beroende på vad jag har för kläder, men är glad att det syns, nu väntar jag bara på skatte pengarna så jag kan köpa mig lite kläder. Ska nog ta och beställa på nätet eller så tar jag en shopping tripp ner till mamma i Sthlm.

Inga kommentarer: