Sök i bloggen

söndag 3 maj 2009

Söndag


Har inte blivit mycket skrivande nu kanske :D
Men jag har haft fullt upp. Åkte ju ner till Sthlm och sov hos svärföräldrarna, på torsdagen så kom mamma och hämtade oss och vi begav oss hem mot Malung på en gång, plockade bara upp conny på vägen.
Jag och barnen var ut och kollade på några brasor men tröttnade efter en stund och det blev hem och i säng.

Fredagen blev jag och Henrik barnfria hela kvällen/natten och var med Emil, Maria och Thomas till Rättvik för Emil skulle byta bort sin bil.
Det blev Cider och grogg på vägen hem, sen vart det åka på byn i Emils nya bil som han bytte till sig..
Kom hem halv4 och somnade inte fören efter 4.
I går blev det att åka upp till mamma igen, Grillade och hade det mysigt :D Jag och mamma blev färdiga med en av rabatterna iaf, så vi fick en del gjort.
Idag gick vi upp strax innan 7 och åt frukost, jag och barnen sov kvar uppe hos mamma inatt eftersom henrik ville vara ute igår.

Jag och mamma började pilla lite i gräsmattan där vi började igår och hepp, hepp så hade vi en uteplatts istället för en grusgång :D
Vi la stora stenar och pusslade som fan innan vi fick ihop det..

Idag när jag lagade mat så satt Hampuz på golvet och lekte och Nova i sin matstol, båda käkade broccoli :)
Nova stoppade in sin i munnen och satt och sög på den, super söt :D


Nova har kommit på att hon kan låta jätte högt och att någon kommer och tar upp leksaken som hon tappat eller bara leker lite med henne när hon låter så :)
Ha inte så högt ljud på om du kollar på filmen för det skär i högtalarna :D
Duktig flicka, Min Nova..

Nej nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp i morgon..
Puss å kram

Inga kommentarer: