Sök i bloggen

måndag 18 maj 2009

Måndag - moln över Malung


Idag är det tråkit väder, som tur är så är det inte kallt ute.
Igår var vi upp till Lene och jag skulle rida, men jag red väl i 30minuter sen fick jag kramp i låret och fick lämna över till Hampuz istället.

Hampuz fick rida hela vägen hem igen :D
Hade sen 3 mysiga timmar hemma hos Lene med lek och gos med hästarna :D
Hampuz sprang runt och lekte med Lillskrutt och hade det super skoj :D

Igår la jag upp filmen på premiärcyklingen som Hampuz hade utan stödhjul, han var jätte duktig.
Så igår hände det mycket nya och bra saker.
Hampuz somnade på soffan när vi kom hem.
Nova var jätte grinig och fick sig en alvedon igår kväll, tänderna är påväg.

Nova satt med Lene när vi drack kaffe :)
Sen blev det matdax för damen och hon blev jätte grinig.

Idag ska jag försöka ta mig en promenad, i morgon blir det BVC och 2:dra omgången sprutor för Nova.
Får se hur slut hon blir efter det då.

Inga kommentarer: