Sök i bloggen

onsdag 24 juni 2009

Kärlek!

Fick en underbar låt av Henrik igår!

Your Guardian Angel - The Red Jumpsuit Apparatus

Har lyssnat på låten hela morgonen. Hur bra som helst!
Under texten till låten hade henrik skrivit:

"Jag älskar dig Milla, utan dig är vore jag inget.
Önskar jag kunde visa dig hur mycket du betyder för mig.."


----------------
Annars då?
Hampuz gick ut redan vid 7.15 och skulle leka spindelmannen och cykla!
Han är väl för go :)

Längtar tills på lördag :D Det ska bli kul att gå ut med mamma.
Var iaf upp till mamma igår och hälsade på, Mysigt!
Ida kom förbi och pratade lite. Hampuz sprutade vatten på henne så hon stoppade ner honom i poolen. Han blev lite sur, men han visste att det skulle hända om han sprutade vatten på henne :D

Jag var ju smart igår då!
Satte Nova på golvet i köket när jag skulle fixa lite. hon hittade en grön plastsked som hon satt och lekte med, och jag tänkte att det gör väl inget!
hepp hepp så ramlade hon och fick skeden på överläppen, så hon fick en fläskläpp!
Kände mig inge dålig då eller!!

Jaja, ska fortsätta fixa lite och dricka kaffe :D
Puss på er!

Inga kommentarer: